Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

pepinov3

6. 3. 2010 9:23
Pořád stejné

Američani, Kanaďani, Rusové, ty hrají tvrdě a nekompromisně už dlouho a pořád to drží tak na úrovni, že mají úspěchy (samozřejmě Rusové na OH neuspěli, vím). Zatímco mi se v posledních létech snažíme o jakýsi pseudo Česko Kanadský hokej, který je úplně k ničemu a nemůžeme se divit, že když hrajeme proti nějakému týmu, co hraje tvrdě, tak nemáme prakticky šanci. Je lepší umět jednu věc na 100% než dvě věci na 50 %.

0 0
možnosti

chassis hunter

1. 3. 2010 22:12
ty vole...

zkus v takove rychlosti udelat stahovacku pres Prongera,tak se druhy den probouzis ve spitale....ja nevim co furt mate s tou nostalgii...auta taky vypadaji jinak a moderneji nez pred 20ti lety...drive se na nich 'fusovalo" v garazich,dneska je clovek rad,ze si muze sam vymenit olej...

0 0
možnosti

johnpeters

1. 3. 2010 16:21
Porovnavat

dnesni spickovy hokej,ktery,jen tak mezi nami,muzstva USA a Kanady ve finale OH predvadela,s dobou byt jen pred deseti lety,mi pripada,jako posuzovat vykony Jiriho Rasky,byt olympijskeho viteze,se skokany soucasnosti.Nedostal by se dnes ani na mistrovstvi CR junioru.Sport se vyviji,a treba by se mi libil fotbal Sparty s Andrejem Kvasnakem vic,nez soucasneho Realu Madrid,je to asi tak vsechno,co s tim mohu udelat.Skoncilo by to asi tak 0:20 pro Real.A jen malou poznamku k Vykonu nasich-,kdyby byli schopni hrat takovy hokej,jako USA ci Kanada,tak byste je nesli z letiste az na Staromak na rukou,ze,mili kritici?A Rusaky-nafoukane tak,jak to umi jen tito poloasiate-ty radeji nekomentuji,stacila mi ruda masina amateru byv.SSSR!Apropos,autore,ta cestina-to chce se vratit do 3.tridy,a zacit od zacatku!!!

0 0
možnosti

hoky

1. 3. 2010 17:10
Re: Porovnavat

Ale autor (a ani já dole) netvrdí, že by tehdejší styl byl na výhru. Jen mu chybí tehdejší pohlednost. Víc kombinace a vtipu, míň tvrdosti.

0 0
možnosti

Barbarka_CZ

1. 3. 2010 15:22
RUsové

Ač Rusové s Kanadou ve čtvrtfinále jednoznačně prohráli, jejich styl hokeje se mi líbil víc než ten severoamerický. Rusové totiž k soubojům a rychlosti přidali i tu kombinaci, která mi v podání Amíků a Kanaďanů chyběla. Naši však nebudou mít šanci, dokud se nepřestanou bát chodit před bránu, puky dojíždět a hlavně nebudou líní na krok! Do té doby budou prohrávat i s těmi Rusáky...

0 0
možnosti

hoky

1. 3. 2010 14:51
souhlasím

Úzké kluziště, tvrdé osobní souboje, nastřelované puky s následným sprintem za nimi a fyzickými souboji. Nijak mě to včera neuchvátilo a několikrát jsem vzpomínal na evropský hokej 80-tých let. Technický, kombinační - bylo na co koukat.

0 0
možnosti

vsamotar

1. 3. 2010 14:23
Sáblice

Po úspěchu Martiny sáblíkové by možná neuškodilo, kdyby i hokejisté trénovali spíš na rybnících. ;-);-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 31
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1171x
táta od rodiny a spokojeností nakažený člověk

Seznam rubrik