Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Děkuji všem za kladné ohlasy. Jsem toho plný.... Asi, až mi zbude chvilka, dám sem aj samotný porod a jak to probíhalo. Lehkou formou samosebou.

0 0
možnosti
Foto

Jé, gratuluji :-). Vám i Vendelínkovi. A jestli vám zbyde chvilka, dejte vědět, jestli už se smířil s tímhle zimopočasím a spinká :-). Ať Vám roste k radosti.R^

0 0
možnosti
Foto

No, tak letva jsem to dopsal, už jsem jel do porodnice a v 17:37 byl na světě náš milovaný Vendelínek. Od té doby neustále pláče. Asi se teď nějakou dobu nevyspíme....

1 0
možnosti

Hlavně ať je zdravý a dělá vám jen samou radost.

Jo a že ječí? Musí přece o sobě dát vědět, ne?;-) Nebojte, vyspíte. Hned jak přijdete na to, jak na něj... (lehce škodolibá matka dvou dětí...;-))

0 0
možnosti

Děkuji moc za váš názor. Naše porodnictví se neustále ohání skvělými statistikami, ale v první řadě by se měl personál naučit chovat. Přítomnost otce u porodu by pro mě osobně byla super hlavně v první době porodní, kdy je tatínek obvykle vyhnán domů a přivolán na posledních krvavých 30 minut.

1 0
možnosti
Foto

Já mám hlavně pocit, že porod v našich porodnicích je veden tak, aby byl co nejpohodlnější pro personál, než pro rodičku. Ale třeba je to opravdu jenom pocit - při porodu není člověk ve stoprocentní formě, aby to mohl posoudit, a po něm je to už tak nějak fuk...:-)

0 0
možnosti

Dejte vědět, až se narodí. V porodnici to není žádná zábavka pro zúčastněné, natož pro rodičku. :-)

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS