Diskuse

Je mi ctí, Lucie!

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Blahopřeji, ale upozorňuji, že dvě jsou málo.

1 0
možnosti
Foto

Je mi ctí Vám dát karmu. A díkyR^.

0 0
možnosti
Foto

Já též gratuluji. Takto pateticky bych to nikdy nenapsal. Já měl třetí dítě ve "zralém věku" (bylo mi 44) a s druhou manželkou jsme se domlouvali, že budu u porodu. Ale když viděla, jak jsem z toho nesvůj, tak mě té radosti zbavila a šla rodit sama. Prostě, moje generace (1948) není an tatínky u porodu zvyklá.

0 0
možnosti
Foto

jako bych slyšel svého otce ;-).... Nikomu bych nechtěl tímto spiskem vnucovat účast u porodu, to ani náhodou. Jen jsem rád, že je tu ta možnost:-)

0 0
možnosti

...hodně štěstí, zdraví a lásky...gratulujuVVV

1 0
možnosti