Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IH

ivahut

7. 11. 2011 21:54
Děkuji!!!

Děkuji Vám, pane kolego, já jsem tu knížku honem nemohla najít a musela jsem na ten článek taky reagovat. Vyždycky si říkám, že mě už lidská blbost nepřekvapí, a ono vždycky znova jo!!!

2 0
možnosti
MB

802

7. 11. 2011 21:29
Jo tohle je potřeba opravdu okamžitě stahnout ze škol

tvrdit dětem že ne všechny cikánské děti smrdí a kradou a že maminka nemá pravdu to je opravdu ohrožování mravní výchovy dětí. :-)

2 0
možnosti

mluvčím sám sobě

7. 11. 2011 21:08
Proč mě už ty cikánské provokace nepřekvapují?

To dá rozum, že jednu větu někdovytrhl z kontextu a že v podstatě jde o výchovný text, který má věci uvést na pravou míru. Takhle díky humbuku bylo uvedeno na pravou míru něco úplně jiného -cikánská  povaha. Dík, že jste to sem pastnul celé. JŠ

3 0
možnosti
HP

huh

9. 11. 2011 9:52
Re: Proč mě už ty cikánské provokace nepřekvapují?

On to asi musel nacvakat klávesnicí.

1 0
možnosti
  • Počet článků 31
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1171x
táta od rodiny a spokojeností nakažený člověk

Seznam rubrik